Wekelijks mijn nieuwsbrief ontvangen?

Blogs

Signalen voor 2014

Wat waren de ontwikkelingen in 2013 in de retail en is dit een indicatie voor wat ons te wachten staat in 2014? De analyse is

Lees meer »

Het geheim van Google!

Google is de grootste disrupter, nieuwe toepassingen, nieuwe mogelijkheden en bovenal een zoektocht hoe onze wereld leuker gemaakt kan worden. Transparantie is hierbij een sleutel

Lees meer »

Presentatie measuremail

Op 6 juni 2013 was de klantenbijeenkomst van measuremail. Communicatie is de basis van het leven en zeker de basis voor loyaliteit. Wat betekent dan

Lees meer »

Detailhandel in de min

De CBS cijfers over het tweede kwartaal 2012 spreken boekdelen. De detailhandel moet geholpen worden, er is behoefte aan een nieuwe detailhandels eco-structuur met internet.

Lees meer »

De toekomst van retail

De toekomst van retail, een analyse Even een update van de stand van zaken. Een slecht voorjaar voor bestaande retailers, maar een goed voorjaar voor

Lees meer »

Tesco past strategie aan

Ook Tesco past zijn strategie aan als antwoord op tegenvallende resultaten. geen nieuwe hypermarkten meer maar kleinere convenience winkels. Non food vooral via internet en

Lees meer »

Hoe kopen belgen?

Belgen kopen anders en het aanbod aan winkels wijkt af van Nederland. Maar toch verandert dit ook, baanwinkels staan onder druk en winkelcentra rukken op.

Lees meer »